Kistagången 20b

164 40 Kista

 

Frågor och svar

Läs gärna våra vanliga frågor innan du skickar ett meddelande.

Var är mitt paket?

När din order skickas från vårt lager får du en leveransbekräftelse till din e-postadress.
Ett paket kan bli någon dag försenad om något oförutsett sker, om du inte mottagit ditt paket på ca 5 dagar kan du kontakta oss.

Just nu har vi längre leveranstider på grund av extremt hög belastning.

Jag har ångrat mitt köp, vad gör jag?

Som kund har du 14 dagars ångerrätt enligt LODA – Lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler. Ångerfristen börjar löpa från den dag du mottagit varan. Varan behöver returneras i ett oförändrat skick för att du som kund ska få en fullständig kreditering.

Hygensartiklar som Skyddsmaskar, handskar, en gång förkläde är undantagna från ångerrätten och kan inte lämnas tillbaka.

Vi lämnar inga ångerrätt för företags kunder.

Hur vet jag att ordern har gått igenom?

Så fort du har slutfört din beställning så skickas en orderbekräftelse till din mejladress. Får du ingen orderbekräftelse kontakta oss på kundservice så kan vi svara på om ordern har gått igenom eller inte.

Kan jag beställa till utlandet?

Nej, tyvärr. Vi levererar endast till adresser inom Sverige.

MAILA OSS